středa 27. února 2013

Angry Birds na počítači

Angry Birds neboli rozčilení ptáci je hra známá především pro mobilní telefony a tablety s dotykovým displejem. Přestože můj telefon nemá dotykový displej, chtěl jsem vyzkoušet, co na této hře je tak zajímavé. Náhodou jsem ji našel ve Web Store pro Chrome a nainstaloval ji. Hraní je docela plynulé, i přestože používám Chrome v linuxu (což je vlastně Chromium) a zvuky jsou super. Musím poznamenat, že jsem se tím bavil docela dlouho, a jelikož mám účet na google zkusil jsem se přihlásit pomocí tlačítka "Login",. Zde mě čekalo docela veliké zklamání, když jsem zjistil, že se nemohu z neznámého důvodu přihlásit pomocí Chrome.

Řešení této situace bylo docela jednoduché. Instalace aplikace vlastně vytvoří odkaz do http://chrome.angrybirds.com/, který jsem zkusil zkopírovat do FireFoxu. Hra se mi spustila. Proběhlo bezproblémové přihlášení a mohl jsem začít hrát. Jak jednoduché. Po přihlášení mi bylo umožněno navázat hru tam, kde jsem posledně skončil.

V prohlížeči Mozilla Firefox hra sice nebyla tak plynulá, ale i přesto jsem si skvěle zahrál a ještě k tomu jsem se mohl bez problémů přihlásit pomocí účtu google. Jediné co mě na tom vadilo byl neustále vyskakující panel při najetí myš na pravou stranu hrací plochy.

Ovládání hry myší je velice pohodlné. Levým tlačítkem myši střílíte ptáky a kolečkem přibližujete nebo oddalujete scénu. Stiskem levého tlačítka myši a tažením lze také pousouvat scénu. Jak bylo již napsáno je dobré se přihlásit stiskem tlačítka "Login", abyste nemuseli hrát hru při každém spuštění od začátku.

Nakonec přidám ještě odkaz, kde jsem tuto hru našel a můžete si vybrat verzi hry, která se vám bude líbit. Tento odkaz je pouze pro chrome https://chrome.google.com/webstore/search-apps/angry%20birds?hl=cs&utm_source=chrome-ntp-launcher

Určitě doporučuji si tuto hru zahrát. Je to docela sranda.

A ještě přidám pár obrázků z hry.

Angry birds spuštění
Spuštění hry v Mozilla Firefox
Angry birds výběr hry
Výběr hry
Angry birds výběr úrovně
Výběr úrovně

Angry birds hra
Hra

Žádné komentáře:

Okomentovat