sobota 2. února 2013

Chrome: Plugin se nepodařilo načíst

Při pokusu o načtení videa v prohlížeči chrome se mi zobrazilo přímo na videu "Plugin se nepodařilo načíst". Na některých diskusních fórech jsem nalezl, že bude potřeba odinstalovat a znovu nainstalovat chrome, ale tento postup bych zvolil až v krajním případě. Lepší řešení je zadat do adresního řádku následující "chrome://plugins".Zobrazí se seznam pluginů, kde je potřeba najít položku Adobe Flash Player. Pokud je tato položka v seznamu pluginů zastoupena, je potřeba zobrazit podrobnosti kliknutím na odkaz Podrobnosti (v pravém horním rohu) a najít právě položku Adobe Flash Player, zkontrolovat, zda jsou všechny cesty k souborům funkční.

Pokud naleznete více položek tak, jako v mém případě (viz obrázek pod textem) je nutné nejlépe metodou pokus omyl všechny deaktivovat, a poté je postupně zapínat. Mě se podařilo najít funkční verzi Adobe Flash Player, ale pokud se tímto způsobem nepodaří najít funkční Adobe Flash Player, je potřeba nainstalovat jeho aktuální verzi ze stránek Adobe.com.

detaily o flash pluginech v chrome
Detailní informace o instalovaných pluginech Adobe Flash Player v prohlížeči Chrome
Vzhledem k tomu, že toto není pravděpodobně problém jen některých instalací chrome. Budu rád za každý komentář.

5 komentářů:

  1. děkuji, celý den honím spyware a malware a ona je to taková blbost. 8-)

    OdpovědětVymazat
  2. konečně jsem něco o tom našla
    už se mi to párkrát stalo, ale nic jsem nenašla, tak jsem musela odinstalovat a nainstalovat a fungovalo to
    jenže je to tu zase, mám to tam jen jednou, nevíš, co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus nainstalovat nejnovější flash plugin z http://get.adobe.com/cz/flashplayer/. Uvedená stránka by si měla najít operační systém automaticky. Potom se opět podívej do seznamu pluginů. Případně mi můžeš napsat jak to dopadlo.

      Vymazat
  3. Ahoj, díky za radu... dopadlo to takhle
    když jsem navštívila stránku adobe, tak se mi ukazovalo, že mám nejnovější verzi flash, takže nešlo ani nic stáhnout
    všechno mě to nějak štvalo, tak jsem si stáhla mozzilu - abych se mohla kouknout na nějaký to video z youtube, ta chtěla plugin, tak si ho stáhla no a od tý doby se mi v chromu v pluginech objevují už dva a když jeden z nich deaktivuju, tak to funguje
    ale pokud chrome zavřu, tak musím znova :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj díky za odpověď. Odpovídalo by to tomu, že se ti neukládá nastavení pluginů prohlížeče, ale nepodařilo se mi najít kde by se něco podobného dalo nastavit. Ani se mi to nepodařilo nasimulovat.
      Napadá mě jediné. V sekci s flash pluginem je volba "Vždy povoleno" zkus ji odšktnout.

      Vymazat