pátek 31. května 2013

Na rychlo: Zobrazování výchozího ohraničení textových polí v OpenSUSE 12.3

Nějakou dobu se mi odmítalo zobrazovat odhraničení u textových polí. Dlouho jsem přemýšlel čím to je a nakonec jsem zkusil aktualizovat celý systém pomocí volby Nastavení systému->Podrobnosti (určitě to lze i jinak, ale tohle mi přišlo tak nějak pod ruku jako první) jestli to náhodou není problém v samotném systému. Po restartu se vše vrátilo do stavu, v jakém by to mělo být.

Textová pole v programech, na internetových stránkách a určitě také jinde. Dokonce se mi spravil i vzhled grafického rozhraní NetBeans. Od teď se zobrazuje vše tak jak má a tím jsem dospěl k názoru, že chyba musela být pravděpodobně v grafickém prostředí GNOME 3 a jsem rád že byla již opravena.

Žádné komentáře:

Okomentovat