úterý 28. května 2013

Na rychlo: USB modem Huawei E3131 v OpenSUSE 12.3

USB modem Huawei E3131 slouží k příjmu mobilního internetu a moje první otázka a prodavače zněla jestli mi bude fungovat i na linuxu OpenSUSE 12.3. Bylo mi řečeno, že by s tím neměl být problém a kdyby náhodou, tak mi pomohou se zprovozněním. Po zapojení modemu do počítače se zobrazil pouze obsah vitřní flash paměti a výpis příkazu lsusb v terminálu hlásil, že mu bylo toto zařízení připojeno.

Napadlo mě tedy restartovat počítač. Po restartu PC se mi zobrazilo okno se zadáním pinu a následné další nastavení, které jak jsem si ověřil u operátora bylo již přednastavené. Vyzkoušel jsem tedy, zda vše funguje a mohu s klidným svědomím říct že, USB modem Huawei E3131 FUNGUJE NA LINUXU OpenSUSE 12.3 a troufnu si říct, že i na jiných distribucích s kernelem 3.7.10-1.4-desktop.

Žádné komentáře:

Okomentovat