pondělí 3. února 2014

Na rychlo: Rekapitulace prvního roku provozu tohoto blogu


Tento blog vznikl 29.12.2012, ale teprve v lednu a únoru roku 2013 jsem začal psát články ve větší míře. V průměru to byly 2 publikované články týdně, ale tento trend nebylo možné udržet v jednom autorovi dlouhodbě. Postupem času jsem omezil psaní na jeden článek týdně a v několika obdobích se zde neobjevil třeba 2 měsíce ani jeden článek nebo příspěvek ve formě odkazu. Důvody byly hned tři. První důvod spočíval v nedostatku volného času. Druhý byl v tom, že odmítám kopírovat články (něco jiného jsou komentované články nebo stránky) a nápady jiných. Minimálně se vždy snažím do článků vnést nějaké svoje vlastní nápady, poznatky nebo názory a být originální. Ten poslední (třetí důvod) proč tento blog obsahuje pouze 65 článků za více než rok je striktní počítačové zaměření. I vtipy jsou většinou počítačové :-).

Nejde mi o desítky příspěvků měsíčně, protože jinak bych musel kopírovat, kopírovat a kopírovat, ale především o originalitu a ucelenost informací. Chci vybočovat z řady tuctových blogů, které se zabývají blbinama. Vím, že v současné době je humor a legrace populární, ale proč dělat něco, co dělá každý. Moje přání je zařadit se do mezi weby jako například zive.cz, linuxsoft.cz, diit.cz, root.cz a podobně.
 
Budoucnost tohoto blogu vidím v ucelenosti informací, Které budou buď z mojí hlavy nebo jsou seskládány z několika webů, diskusních fór atd. Příspěvky budou nadále vycházet nepravidelně, ale doufám, že častěji než v uplynulém roce. Určitě začnu postupně plnit také rubriku Programování, která mě zajímá asi nejvíc, jen příspěvky na toto téma se mi trochu hůře píší.

Ze statistik za minulý rok:
  • počet příspěvků: 63
  • téma: o počítačích
  • Počet zobrazení stránky: přibližně 7000
  • Nejčastější návštěvy: google.cz (přibližně 1000)

Žádné komentáře:

Okomentovat