čtvrtek 1. srpna 2013

Prohlížeč přesměrovává na http://www.localhost.com/


LOCALHOST je server na lokálním počítači, na kterém jsou vyvíjeny webové aplikace. Má IP adresu 127.0.0.1 a občas se stane, že místo lokálního PC po zadání slova "localhost", je prohlížeč přesměrován ven do internetu na adresu http://www.localhost.com/.

Mnoho informací jsem o tomto problému nenašel. Jedni říkají, že to může způsobit vir nebo nějaký škodlivý program, ale to jsem v tomto případě vyloučil, protože vyvíjím na linuxu. Další možnost byla vypnout automatické doplňování adresy v internetovém prohlížeči Firefox, ale to pomohlo jen u některých projektů na localhostu. Zadáním about:config do adresního řádku ve Firefoxu zkuste najít browser.fixup.alternate.enabled a nastavit na false. Nebo přeinstalovat používaný framework.

Nic takového mě nepomohlo. Za prvé proto, že nepoužívám .net framework a za druhé proto, že jsem nemohl spustit pouze jeden projekt. Nakonec jsem zjistil, že chyba je u mě a v právě napsaném zdrojovém kódu. Chyběla zdánlivá maličkost, středník na konci příkazu. Proto pokud se vám něco podobného stane ZKONTROLUJTE SI ZDROJOVÝ KÓD, zda v něm není byť jen takováhle maličká chyba. Dále je dobré zkontrolovat, zda má localhost nastavenou správnou IP adresu.

Podrobnosti pro programátory:
  • Použitý framowork: Nette 2.0
  • Operační systém: Linux
  • Nastavení IP pro localhost: 127.0.0.1
Pokud by vám nefungoval uvedený postup zkuste navštívit toto fórum http://forums.asp.net/t/1232820.aspx, ze kterého jsem čerpal.

Žádné komentáře:

Okomentovat