neděle 9. června 2013

Na rychlo: Polemika o Týdnu Živě a Týdnu Mobilně

Velice rád sleduji pořady Týden Živě a Týden Mobilně, ale poslední dobou jsou tyto dva pořady poněkud chudší a to hlavně z hlediska obsahu. Bývalo to tak zajímavé, že jsem si ani nevšiml, že už je skoro konec. Poslední dobou (asi tak měsíc nazpět) to vypadá jako by docházely témata nebo se nic nového nedělo. Jasně ono není jednoduché natočit půlhodinový pořad o IT novinkách každý týden, ale i přesto mi neříkejte, že se nic neděje. A pak ty poměrně dlouhé bloky (nad 10 minut) o jednom tématu, to je i na mě trochu moc. Podle mě by se měly tyto dva pořady buď spojit nebo přetransformovat v něco trochu jiného případně přidat nějaké nové tematické okruhy. Prostě s tím něco udělat. Poslední týden mobilně, se přiznám, jsem vypnul asi po dvou třetinách.

Tímto nemám v úmyslu kluky ze Živě.cz a Mobilmania.cz nijak kritizovat, ale spíše upozornit, že možná něco není tak, jak bývalo. Byla by škoda, kdyby do budoucna tak skvělé o IT pořady zanikly úpně.

Žádné komentáře:

Okomentovat