sobota 29. prosince 2012

Obsah blogu

Toto je můj osobní blog, ve kterém bych se rád pochlubil některými poznatky nejen ze světa IT. Bude zde mimo jiné také sranda a moje názory (pokud se to někomu nebude líbit tak ať to klidně SLUŠNĚ zkritizuje).   Poslední dobou mám prostě potřebu se pochlubit s tím co jsem zjistil nebo jen našel na internetu. Hlavně bych chtěl ukázat, že svět IT je jak pro odborníky tak i pro amatéry a mimo jiné, že je možné psát takovéto blogy relativně bez chyb a alespoň trochu na úrovni.

Pokud mě zde bude někdo nechávat komentáře, byl bych velice rád aby se vyhnul nějakým nesmyslům mimo téma. Nevhodné a nesmyslné komentáře budu ihned po jejich nalezení mazat nebo upravovat.

Každý chybujeme

Upozornění na chybu budu brát velice vážně. Budou zde uveřejňovány různé postupy, ve kterých se může vyskytnout chyba v postupu nebo nepřesnost. Toto skutečnost budu brát velice vážně a opravím ji. Předpokladem je, že u vás nastane stejný problém se stejnými podmínkami.

Seriály

V levém sloupci budu uveřejňovat především odkazy na ucelené seriály nebo rozsáhlé návody. K tomu přidám postupem času nějaké informace o mě a mojí činnosti v IT.

Pár vět o mě

Mám rád soukromí, a proto na sociálních sítích nemám téměř žádné informace o sobě. Ani nebudu vykecávat všechno. Jedu věc, ale přece na sebe vykecám. V IT nepracuji, ale rád bych. Nejradši bych pracoval v oblastí vývoje SW a to včetně vývoje webových stránek. Neustále a rád se učím nové věci (proto programování) a sem tam mě potěší pokud se mi podaří něco, co jsem původně chtěl vzdát. Přesně takhle to bylo s vysokou školou, ze které jsem si odnesl titul Bc.

Žádné komentáře:

Okomentovat